sobota, 30 grudnia 2017

** AWANTURA O MUCHĘ

czwartek, 06 czerwca 2013 22:58


czyli biegi przez płotki z packami w tle

śliczna Pani minister nazwana przez siebie ministrą ...
pomyślałam, pomyślałam , pokombinowałam, zmajstrowałam kilka fotomotaży i wyszło mi,
że do Pani minister bardziej pasuje tytuł ministressa



    

bystra, inteligentna, mądra, słowem - kobieta z klasą ...
prawdziwa z Niej contessa albo duchessa



 

myliłby się ktoś, gdyby pomyślał, że to tylko piękna Muza z atrybutem mistrzostw
w drobnych dłoniach i na pięknej główce powodzenie wielkiego przedsięwzięcia ...



    

Ministressa tańczy ... tańczy w doskonałym zespole , zgranym i profesjonalnym.



    

niektórzy, pokroju posła Tomaszewskiego albo takiego, na przykład, blogera POwona pewnie by woleli, by zatańczyła na lodzie ... cóz, na lodzie łatwo się ...

ale niedoczekaniew tych Panów
stadiony są , Euro będzie, damy radę ! ! !

Mucha nie siada !



. .z przyjemnością polecam - Malina M*.


jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź     i zagłosuj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz