czwartek, 28 grudnia 2017

** BLOG ROKU 2012

czwartek, 24 stycznia 2013 16:40


aa - co mi tam !
zdecydowałam się na start w tym konkursie
teraz przez siedem dni trwa głosowanie na blogi

wybrałam sobie kategorię "LITERACKIE I KULTURALNE"
oczywiście nie za względu na walory literackie ale ze względu na zabytki o których piszę, nasze dziedzctwo to przeciez ważna część kultury narodowej







pod tym linkiem można zobaczyć blog w konkursie
jeśli ktoś czyta to, o czym piszę
i CAŁKIEM PRZYPADKOWO chce zagłosować
to może wysłaś sms-a na numer 7122

trzeba wpisać  E00278

koszt sms-a to 1,23zł , dochód będzie przeznaczony na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.

                                    *

Zgłosiłam też mój drugi blog, Są tam stare, autentyczne fotografie z rodzinnego albumu, zdjęcia z dziewiętnastego i połowy dwudziestego wieku. Romantyczny powrót do przeszłości. Dzieje mojej rodziny, pochodzącej z Kresów, historia pisana tęsknotą za tym co minęło a co jest częścią nas.






na ten blog też można wysłaś sms-a na numer 7122
trzeba wpisać  A00607
              
to tylko zabawa
ale miło by było być trochę bliżej, niż koniec ogona
;o)

uwaga - 0 to zero
po nadaniu sms-a otrzymuje się komunikat
potwierdzający na jaki blog się zagłosowało


. .polecam swój blog - Malina M*.


i po konkursie
mój malinowy blog był 48 na 547 startujących w tej kategorii blogów
mój rodzinny album był 90 na 555 startujących w tej kategorii blogów



 
na pamiątkę tabela konkursowa
oba moje blogi otrzymały po dwie złote kuleczki
nie przekroczyły magicznej granicy 50 głosów
;o)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz