czwartek, 28 grudnia 2017

** JAK PSZCZOŁY DO MIODU

wtorek, 29 stycznia 2013 19:10


ciągniemy do domu,
bo tutaj jest ciepło i miłość  - zawsze było !
Ona nauczyła nas jak to ciepło brać i jak je dawać.

To zdjęcie ma 79 lat
tyle dzisiaj skończyła moja Mamusia Danusia.






Prawda, że śliczne ?
Zrobił je znany fotograf w Złoczowie.
A potem Starosta złoczowski zobaczył na wystawie i zawiózł na konkurs do Lwowa … no i Mamusia Danusia wygrała – została najładniejszym dzieckiem.







Dla mnie zawsze jest najładniejsza
i jako berbeć i jako dziewczynka



  
i jako kobieta … jako mamusia i jako babcia.

  
    


Zawsze chciałam być jak Ona.
W dzieciństwie podbierałam perfumy i szminki i zakładałam w tajemnicy pięć numerów za duże szpilki. Byłam strasznie dumna, jak usłyszałam, że jest jedną z najpiękniejszych kobiet w naszym mieście.

Niestety, urody po Niej nie odziedziczyłam,
za to fantazję i wyobraźnię z pewnością tak.



      
    
to Ona mi pierwsza pokazała księżyc ...
i pierwszy śnieg na drzewach ...


Pewnie dlatego kocham księżyc i śnieg na gałęziach
i moja szklanka napełnioną jest aż do połowy.

Ona nauczyła mnie kochać ludzi i przebaczać. Dała skuteczną szczepionkę przeciwko nienawiści.
Uparcie powtarzała - pamiętaj Haniu - ile miłości dasz dziecku tyle ono potem odda ludziom.

Teraz Danusia jest dla mnie i kochaną mamusią
i najlepszą przyjaciółką.

Mamusiu Danusiu
126 lat, zdrowia, którego potrzebujesz
i całe morze radości
 Hania


. .z przyjemnością polecam - Malina M*.

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź    i zapromuj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz