czwartek, 14 grudnia 2017

** NA PSA UROK

środa, 02 stycznia 2013 14:58


na kota czary a na trzynastkę szczęścia łut.

Wszystko wskazuje na to, że będzie dobry rok.
Wszak magia działa - mamy cztery kolejne 0,1,2,3






Moje magiczne noworoczne ciasteczko.
Upiekłam z masła, cukru, mąki i miodu, włożyłam w nie landrynkowe serce, zrobiłam dziurkę na czerwoną wstążeczkę - od uroków.

Jest w tym magicznym ciasteczku zaklęta kropla słońca, kropla miodu i kropla szczęścia na 2013 rok.
Tego wszystkiego z całego serca Wam życzę.






Dziękuję za cudowne życzenia , które tu dla mnie zostawiliście w komentarzach.






Niech ten Anno Domini 2013 będzie dobrym rokiem,
niech będzie rzeczywiście Rokiem Pańskim,
rokiem pokoju


. .tego życzy - Malina M*.

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź    i zapromuj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz