czwartek, 14 grudnia 2017

** ZE WSZYSTKIMI

niedziela, 30 grudnia 2012 17:22


blogowymi Przyjaciółmi i blogowymi Oponentami
dzielę się odrobiną Chleba i odrobiną Światła






Było wiele nocy, ale ta Noc była inna
Było wiele stajni, ale takiej jak ta, nie było i nie będzie
Było wiele matek, ale Ta jest Matką Niepokalaną
Było wiele dzieci, ale to Dziecko Jest Bogiem






Podnieś rękę Boże Dziecię
błogosław Ojczyznę miłą
w dobrych radach, w dobrym bycie
wspieraj jej siłę swą siłą


*

W słowach tej pięknej kolędy
zawarłam moje świąteczne życzenia,
bardzo spóźnione życzenia

No cóż - myszka się zbiesiła i ani rączką, ani nóżką, monitor za wcześnie odpalił sylwestrowe fajerwerki i zaczął migać i błyskać aż padł z wyczerpania, system komputerowy całkowicie się wysypał i ponoć szczęście mam, że dane odzyskałam.

hmmm, nie jest źle - ponoć co drugi głupi ma szczęście

jestem więc


. .z przyjemnością polecam - Malina M*.

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź    i zapromuj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz