sobota, 30 grudnia 2017

ZGODNIE Z OBIETNICĄ

czwartek, 16 maja 2013 10:12


obiecałam, że jeśli ktoś powie ulubiony kolor
to zadedykuję mu kamienicę
no to dedykuję


 


Ewa Ozonka lubi popiele i czerwienie - mówisz masz Ewciu

Ciemny burgund z pięknie zachowanym wystrojem
Właśnie kamienica została wyremontowana, to jedna z bardziej  ozdobnych kamiec rynkowych w Nowej Rudzie






Dla Lusi Jej ulubione oliwkowe zielenie.
Lusiu - zgodnie z życzeniem w przebogatej secesyjnej kamienicy, już dość dawno wyremontowanej.

Właściwie to fragment kamienicy zamykającej pierzeję świdnickiego Rynku, kamienica jest bardzo wysoka, w narożniku ma kopułę a na kopule Bożek Hermes strzeże wszystkich spacerujących po Rynku.






Tomku - pałac w kolorze miodu,
który dają nam Twoje pszczółki-kochaneczki.
Tutaj trochę wyzłociłam tło, w rzeczywistości kolor tła jest dużo spokojniejszy.






Krysia cała jest w niebieskim niebycie.
Zmajstrowałam dla Niej niebieski ratusz. Takiego Konserwator by mi nie pozwolił zmajstrować, bo inne kolorki w badaniach się pokazały. Ale zgodnie z obietnicą nieba kawałek mogę przychylić.


 *

Wpis jest otwarty, jeśli ktoś ma życzenie dostanie następną kamienicę, jeśli takiego koloru nie mam to przerobię i będzie wtedy mógł zobaczyć jak "by"
wyglądała w jego barwach



. .z przyjemnością polecam - Malina M*.

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź     i zagłosuj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz